Klantenservice
1 Levertijd
1.1 Wanneer wordt mijn product geleverd?

Vrijwel alle 6deals producten hebben een levertijd van 5 tot maximaal 10 werkdagen. Uiteraard streven we ernaar om je bestelling altijd zo snel mogelijk te versturen. Weet je niet meer (zeker) wat de levertijd van je bestelling was? Kijk dan nog even snel terug bij de algemene voorwaarden op de pagina van de deal!

1.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Dit hang af van wat je hebt besteld. Sommige bestellingen worden verstuurd met de brievenbuspost. Andere bestellingen worden verstuurd met een pakketdienst.

Wanneer je bestelling is verstuurd krijg je hier altijd een mailtje over. Als je bestelling wordt verstuurd met een track & trace sturen wij deze je ook altijd toe, zodat je je bestelling kunt volgen. En weet wanneer deze wordt geleverd. Wil je even checken of er echt geen track and trace is voor jouw bestelling? Dan kun je 6deals gewoon even bellen of mailen!

1.3 Mijn product is na de gestelde levertermijn nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat er iets is mis gegaan, maar wij staan altijd voor je klaar om je te helpen! Heb je jouw product na de gestelde levertermijn nog niet ontvangen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we dat zo snel mogelijk kunnen oplossen!

2 Verzendkosten
2.1 Waarom betaal ik meerdere keren verzendkosten?

6deals werkt met veel verschillende leveranciers, om zo de beste deal voor jou te kunnen vinden! Helaas kan het wel zijn, wanneer je meerdere producten bestelt, dat deze van verschillende leveranciers komen en daardoor betaal je - in sommige gevallen - meerdere keren verzendkosten.

3 Retouren
3.1 Wat is de bedenktermijn voor mijn bestelling?

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je product bij ons melden. Wanneer wij het retourformulier in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 2 werkdagen de retourinstructies.
Alleen ongebruikte en ongeopende producten retour worden gestuurd. Hieronder vind je ons retourformulier, vul deze in en stuur ons deze toe op klantenservice@6deals.nl. De retourkosten zijn hierbij voor eigen rekening.

3.2 Ik wil graag mijn bestelling retourneren, hoe werkt dat bij 6deals?

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat vinden we erg vervelend. Daar gaan we gelijk wat aan doen! Hieronder vind je het retour formulier van 6deals, vul deze in en stuur dit ons toe op klantenservice@6deals.nl. De retourkosten zijn voor eigen rekening mits het product niet defect is.

Retourformulier

4 Levering
4.1 Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?

We werken met verschillende leveranciers, dit kan er voor zorgen dat je bestelling op verschillende momenten wordt geleverd. Simpelweg omdat de ene leverancier net wat eerder of later je bestelling heeft verzonden!

4.2 Mijn product is na de gestelde levertermijn nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat er iets is mis gegaan, maar wij staan altijd voor je klaar om je te helpen! Heb je jouw product na de gestelde levertermijn nog niet ontvangen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we dat zo snel mogelijk kunnen oplossen!

4.3 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Het kan zijn dat je een keer niet thuis bent. Afhankelijk van het postorderbedrijf proberen zij het pakket bij jouw directe buren aan te bieden. Mochten deze onverhoopt ook niet thuis zijn zal het postorder bedrijf het de volgende werkdag nogmaals aanbieden.

4.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij werken met veel verschillende leveranciers die elk gebruik maken van een ander magazijn. Deze zijn verspreid over heel de Benelux en hebben geen afhaalbalie. Wij bezorgen binnen Nederland en België op iedere gewenste locatie

5 Deals
5.1 Ik heb een vraag over een deal

Neem dan even contact met ons op, we vertellen je graag alles over onze (6)deals!
Mail naar klantenservice@6deals.nl of bel naar: (0031) 20 30 80 407.

5.2 Ik kan een deal niet meer terug vinden

Elke dag zijn wij bij 6deals opzoek naar de beste deals voor jou. Het kan zijn dat een product - door de grote vraag - (tijdelijk) uitverkocht raakt of dat de deal verlopen is! Heb je een product gezien maar kun je deze niet meer vinden op 6deals? Laat dan je contactgegevens achter met het product dat jij zoekt via klantenservice@6deals.nl. Wij zullen ons best voor je doen om je toch nog te helpen!

6 Bestellen
6.1 Ik ben mijn wachtwoord voor mijn account vergeten, wat nu?

Het kan gebeuren dat je jouw wachtwoord niet meer weet en hem nergens terug kunt vinden. Geen paniek! Klik hier op: Wachtwoord vergeten?, vul je e-mailadres in en je ontvangt van 6deals jouw wachtwoord in je inbox.

6.2 Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, ook bij 6deals is het mogelijk om achteraf te betalen! Bij een bedrag van € 30,- of meer heb je de mogelijkheid om bij betalingsgegevens voor ‘Betaal dit product na ontvangst.’ te kiezen.

Neem contact op
* Verplichte velden